BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Wednesday, December 15, 2010

Be Strong dear...

Once again, i wanted to say to myself, 'Fyfah dear, please be strong. Please fyfah. Only for this times.' Fine, after this tak ada lagi massage dari dia, call dari dia, comments dekat FB either aku punya or dia.


Before aku tutup panggilan percuma yang aku dapat for my birthday (haha, gila lawak ayat BM aku), aku ingat dapat la aku call dia for the last time. But, ok. He dont wanted to pick it up. Fine. Aku bukan nak cerita hal peribadi aku dekat blog, but for me this is the best place untuk aku luahkan everything. Its not means i dont have anybody untuk aku cerita. Ada tu memang ada, tapi entah. Kira blog nie tempat kedua untuk aku luahkan after aku bercerita dengan Allah.

So, start dari semalam aku try to call and ada la juga hantar massage dekat phone dia. So impress because dia reply. Haha, aku hantar massage pun just untuk informed dia yang aku ada hantar massage dekat inbox FB dia. Aku pun tak tahu either apa yang aku buat nie betul atau tak. Bukan bermaksud aku desperated sangat nak hantar tapi untuk bagitahu dia apa yang aku rasa.

So, dalam massage aku kat inbox dia tu aku just cakap yang i cant be anybody dalam life dia after this even as a friends. Rasa macam dah tak boleh nak face to face dengan dia langsung. Aku pun tak tahu la nak describe kan macam mana. yes, aku admitted yang pada dasarnya aku happy once aku dapat tahu yang dia and _____ nak t_ _ _ _g. Ok, fine. Tapi, cara aku dapat tahu tu seriously aku kecewa. Aku bukan nak marah pun. If betul dia ikhlas nak kawan dengan aku, why not dia cakap. Bukan nya susah sangat nak cakap.

Yep, aku tahu maybe bagi dia, he needs kekuatan untuk bagitahu perkara yang sebenar. Tapi, at least even aku kecewa tapi aku tak ada la rasa sakit sangat macam nie. Aku bukan nak salahkan dia 100%, and maybe aku pun ada buat silap. Ok, aku mengaku. Ada silap aku yang aku tak perasan. Tapi, once again aku rasa agak terasa la dengan apa yang dia buat kali nie. And this things aku akan ingat sampai mati. As what yang dia pernah cakap dulu dekat aku and aku still ingat sampai sekarang, peluang yang diberi tak mungkin akan berulang. Thus, for this time aku pulangkan balik kata-kata yang dia pernah 'pinjamkan' untuk aku.

Bukan bermaksud aku nak putuskan tali ukhwah or whatsoever, tapi cukuplah untuk kali nie. Sorry, i cant be what you want me to be. And aku pun tak faham apa yang dia maksudkan yang dia fail dalam hal between dia and aku. Dah cukup critical thinking dah aku malam tadi. Tapi, sampai sekarang still tak dapat apa yang dia cuba sampaikan. Haha. Sudah la fyfah, lupakan je dia. anggap yang dia dah mati. Itu yang terbaik...

4 comments:

Nur Afiqa Mustaza said...

syg.. cam lebay kurang cikit je citer kite~
seday..

Nurafifah.Safirah.Mohd.Johari said...

haha..
lebih kurg ea????
ntah la..
aku tgh try utk lupekan die...
lme kot aku kwn dgn die..even start as a friends..but u noe right how i feel

Adibah Yunus said...

ermm..sabo ea kak..
pasti ader yg t'baek tok kte 1 ari t~~

masturagarip said...

nasihat kue 'sis' better layan dier cam biaser la, xbest la putus kawan.... wat cam xde bende berlaku, llaki mmang cam nie