BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Wednesday, December 8, 2010

Be Strong dear...

Okey, baru dapat result final exam tadi. Kecewa tu memang dah confirm la kan. Entah la, maybe its true yang aku banyak main. Abah pun terkejut dengar result aku. Aku yang dapat result nih lagi la sedih. Gila kalau tak sedih. Tapi, bersyukur la sebab tak ada yang repeat. Pointer turun sebab ade C. If tak ada C, maybe result boleh naik.


Maybe juga sebab jiwa kacau this sem. Entah, banyak juga ujian before and after final hari tu. Haha (buat-buat gembira..). Serious, hadiah birthday aku this year. Ya Allah, sedihnya aku. Speechless.....

Aish, whatever it is, jangan putus asa and kecewa. Teruskan usaha. And thanks dekat kawan-kawan yang bagi support.

Moral of the story:
-jangan banyak main ye, fifie.....
-study lepas habis lecture. jangan ingat nak main je. Banyak la kan lagi tangguh kerja. Buat note time nak exam, memang tak la...
-banyak-banyak kan sikit doa and buat solat hajat. jangan lupa minta doa and restu dari parents juga....

0 comments: