BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Sunday, July 15, 2012

Menyesal.....

Assalamualaikum....

Haha..lame beno rasenya tak menulis kat blog nih..fuh, fuh..berabuk dah..yeay...gembira tahap nak mati sebab dah habis exam..nak dekat seminggu dok mah..haha..apy2 sebab boleh gemukkan badan...eh, tak boleh2...Ramadhan akan menjelma tak lama lagi...

So, sekarang dah abeh part 5..lagi 1 sem..habis degree, menjelma plak second degree, LLB (Hons)..Insya-Allah, kalau ada rezki...mudah2 an ada lah hendaknya..lega gile dah abeh exam..sem nie boleh dikatekan sumenya subjek killer..haha...but, alhamdulillah...dapat jawab paper dengan sebaiknya....

sejak akhir-akhir nie, aku banyak berfikir..banyak jugak yang aku belajar daripada orang sekeliling aku...Hurm, hati nie betul-betul rasa kosong..yalah, kurang beribadah padaNya..banyak sangat dosa masa lampau, sekarang dan akan menyusul...entah laaa.....

hati aku rasa kosong je...bukan sbb xdek pakwe ke ape..tu tak kesah sgt..nanti2 boleh carik..if xdek, parents pon boleh tolong carikkan...okey, berbalik pada topik asal...hati???? Ya Allah, banyak nye dosa aku diatas muka bumiMu ini...Banyak sangat..even aku dah mintak ampun pun still gak buat lagi..Ya Allah, betapa aku khilaf...

Saban hari aku merenung masa depan yang tak pasti..banyak lagi benda and perkara yang aku belum laksanakan..sama ada kewajipan pada manusia atau pada Allah sendiri..entah la..apa la nak jadi dengan aku nie..

Ya Rabb, aku bermohon padaMu yang satu..tetapkan lah iman di dalam diri ku ini ya Allah..jangan sesekali aku berpaling padaMu dan aku bermohon ya Allah, tuhan yang Satu....peringatkan lah aku dengan siksaanMu...Amin ya Rabb..

0 comments: