BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Friday, May 14, 2010

Cuti-cuti Lepas Exam....


Assalamualaikum..

Hihi...Siap bagi salam lagi. Maklumlah, dah lama x update blog. Patutlah gatal je tgn nak menaip. Oklah. Tanpa membuang masa, mehla aku coret-coret sikit life aku after habis exam hari tu.

2 days after habis exam, aku dgn kengkawan seangkatan berangkat bercuti ke GENTING HIGHLAND. Best-best. Hihi. Even just one day je pergi tapi tetap happening. So, guys, after this kita pergi lama sikit. Tidur sana plak ea.

Kitaorang pergi naik bus je pun. Bertolak dari KL SENTRAL. Dalam pukul 10am bus kitaorg. Kitaorang bertolak dari hostel pukul 7. Gile berkobar-kobar. Hehe. First time pergi dengan kengkawan of course la excited. Yang pergi 7 orang, 5 girls and 2 boys. 2 orang tu sesat. Haha. Lawak je, jgn marah ye.

Dari KL SENTRAL ke GENTING dalam sejam cam tu. Fuh, pening kepala aku. Lama dah x pergi. Oh lupa. Murah je beb kalau korang nak pergi. RM41 daily and RM45 kalau pergi weekend. Haha. dah macam promoter plak. Kira korang kena bawa duit nak makan je pun. Kira murah la tu sebab include skyway, bus and outdoor. Itu pun kitaorang x sempat nak habiskan semua outdoor. Bertolak pukul 10am and sampai pukul 11am.

nie time sampai..Farid ambil gambar nie.

Sampai je, kitaorang naik cable car pergi GENTING. Dalam 15 minit dalam cable car. Wah, time nie la nampak pemandangan yang indah. Dah macam traveller writer pulak aku bercerabih. Hehe. Apa lagi yang kitaorang boleh buat dalam cable car tu kalau bukan ambil gambar secara x bertauliah. Habis la camera Aimi dengan Farid kitaorang kerjakan.

wah..cantiknye....

aku dgn yana baa...

Leka betul kitaorang ambil gambar. Yang berasa gayat terus hilang rasa gayatnya. Hihi. Memang berceloteh je la kerja kitaorang sambil memberikan pose-pose yang menarik. Lawak ja ba.



2 org lagi x dapat dikesan..hehe..

sejuk...

Hah, apa lagi. Dah sampai kat Genting, lupa la pula jalan nak pergi outdoor theme park. Cari punya cari. Pusing punya pusing satu Genting. Haha. Akhirnya, kami ketemu juga dengan pintu masuk outdoor. Lawak siot. Sempat lagi tu memberikan pose istimewa untuk peminat. Just joke.

cik nab and yana..

ajer dgn farid naek astro fighter..budak2..

gay couple 4 eva..juz joke..

Ok guys. dah dapat peluang nie kitaorang main la puas-puas. Apa yang ada, semua kitaorang try. Haha. First thing yang kitaorang naik, CROKSCREW. Walawei. Memang x yah cakap la cuak dia cam ne an. Yana pun naik. Yana, aku tabik spring sama kau. Nanti kita naik lagi ya ba. Aku mo naik sama kau dengan ajer ya ba. Aku nda kira. Aku mo tarik kamu orang nanti. Hehe. Cruel x aku? Pastu, aku dengan aimi naik SPACESHOT. Hah, yang nie memang x perlu diucapkan dengan kata-kata. Memang terasa jantung tertinggal kat atas. Tapi, memang best gile beb. Ajer x nak naik. Haha. Zira dah tarik diri awal-awal. Then, kitaorang naik SPINNER (macam orang mabuk lepas naik benda nie), PIRATE SHIP (zira sampai dua kali naik benda nie), CYCLONE (sama macam naik crokscrew), apa lagi ea. Jap, aku revise balik. Then, naik la pulak FLYING DRAGON. Yang nie cam budak-budak la sikit.

Dah penat bermain, kitaorang pun apa lagi. Time to eat. Makan-makan jap, jalan round buat kali terakhir, then balik la..

So, guys, next time kita pergi tempat lagi syok ea....


b4 balik....

0 comments: