BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Friday, November 26, 2010

Aktiviti Hidup..

Hari nie dah nak dekat one months juga la aku cuti sem. Wah, gile lama. Wah, gile bosan juga. Apa boleh buat. Dah nasib badan. Tula, umi dah kata suruh cari kerja. Sekarang, stay jela kat rumah.


Bangun subuh pukul 6.30am - kadang-kadang ada juga yang missed. Haha. Biasalah, manusia kan? Bukan subuh gajah dah, tapi subuh dinasour.

Lepas subuh tidur balik. Bangun? Erm, malu la pula nak cakap. Sorry to say, aku bangun paling awal pun pukul 9am, itu pun kalau aku nak keluar la. If not dalam pukul 11 macam - Fine, kantoikan diri sendiri.

Lepas je bangun tidur, kemas rumah; sapu rumah, mop lantai and etc. Dengar je azan zuhur baru la pergi mandi, makan (sometimes it will be late, diet la kunun) and solat.

Then, macam biasa la kan, on9 until one stage aku rasa bored sampai nak vomit pun ada. Wah, gila la nyah. Sampai nak muntah. Asal on9 je buka FB. :) Tak pun layan muvie, main game....

Hah, memang best la hidup macam aku nie. Sampai malam dok ngadap laptop. Just take a break untuk solat, makan and mandi. Cayalah, memang aku tabik spring la. Sampai umi and abah kata, tak reti2 nak stop ngadap laptop tu ke? Karang aku humban tiga2 laptop nie. Fuh, just because of aku takut laptop kesayangan aku nie dihumban (but, for sure la my parents takkan buat. Hehe.) buat-buat la kerja lain. Tengok tv ke, sapu-sapu rumah sikit. Bak kata org, ambil hati la sikit. Hihi.......

0 comments: