BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Monday, June 14, 2010

Result?? Amacam?

Result..result..result..


Amacam result? Dah la aku sakit jiwa buka student portal. Ya Allah, dari pukul 12pm (10 Jun) aku tunggu sampai la ke malam, still tak dapat buka. Sakit betul jiwa. Tangan aku pun sakit juga la sebab asyik tekan butang refresh je. Macam nak tercabut pun ada juga jari nie.

Dah sakit jiwa sangat, aku dengan kawan-kawan aku keluar malam tu. Yang buat gila kitaorang pergi Melaka malam tu. Bapak lak ai. Dengan minyak yang cukup-cukup kami meneruskan destinasi ke Melaka semata-mata untuk mencari satay. Ahahaha. Lawak la pula. Hambik kau. Balik Seremban pukul 5am (11Jun). Release tension tu memang release la tapi aleh-aleh kena marah dengan umi. Hambik kau.

Kawan aku, mak dia sampai talifon berkali-kali. Aku pun dah naik cuak juga la. Maun aku tak cuak, dengan minyak macam sekali berhenti tepi jalan, siapa nak jawab? Aku memang dah fikir benda yang bukan-bukan dah malam tu.

Mati la aku kalau result tak elok. Dah la keluar malam-malam plus pula kalau check result tak memberansangkan. Haduh, memang two in one la aku kena.

Haha. Tapi, nasib aku baik. Hihi. Allah still sayang aku nie. Alhamdulillah. Usaha yang tak sia-sia. Walaupun bukan dean's list tapi tak pe la. Sem 2 nie boleh buat yang terbaik. Yang penting jangan putus asa. Teruskan berusaha. Acewah. Ayat cantik je. So, guys. Aku ucapkan congratulation to all of you yang dapat result baik, especially yang dapat dean's list. Yang tak dapat, kita usaha sama-sama ok?

To umi, abah, family and all my friends, aku ucapkan terima kasih di atas sokongan dan doa kalian. selamat maju jaya untuk korang juga...

0 comments: