BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Sunday, June 6, 2010

I found u....

Hurm........weird.....


Haha. Benda yang pelik berlaku semalam. Let's me story bout it. Okey, at first aku buka la profile kawan baik aku nih. Then, dah buka profile orang of coz la nak jadi stalker an? Tipu la kalau tak nak godeh-godeh pic org. After that, aku belek-belek la pic tu satu persatu. Yang buat aku terkejut, aku jumpa kawan lama aku daaa....

Aku pun apa lagi tanpa membuang masa terus la mencari FB beliau and gue ketemu (apsal aku tiba-tiba cakap indon plak). Aku pun add la beliau tanpa memandang kiri dan kanan. Buat apa nak pandang, bukan aku lintas jalan pun. Haha. Tengah malam itu, aku dikejutkan dengan berita bahawa beliau telah mengapprove aku. Wah, gembira bukan kepalang (teror jugak bahasa melayu aku).

Pastu, kami pun berchat la di FB. Haha. Yang buat aku gile is dia still remember kereta apa aku naik time skul rendah dulu and what color it is? Wow, amazing. Daya ingatan yang kuat. Makan kismis banyak kot. Haha.

But i'm happy of itcoz dapat jumpa my old friend yang dah lama tak jumpa.

p/s: Thanks haris. Haha. And thanks again coz bagitahu aku rahsia yang kau simpan berkurun lama tu. I'm really appreciated of it. Thanks my dear.

0 comments: